Nyttig Censor-Information

Hvis du skal være censor hos os, vil du modtage censorbrev med praktisk information, ligesom du vil modtage prøvemateriale på mail.

Fra eksaminationslæreren modtager du undervisningsbeskrivelser. Skolen er åben fra kl. 7.30 og der serveres morgenkaffe med brød fra kl. 7.45. Der vil være en eksamensansvarlig til stede, og det vil fremgå, hvor du skal henvende dig.

Skolen råder over 2 P-pladser inden for porten. Kommer du i bil, så henvender du dig på Kontoret på 3. sal og låner en P-licens.

I øvrigt henviser vi til P-pladser i gaderne omkring skolen, hvortil der skal løses billet via parkeringsapp eller fra P-automat i fx Vermundsgade eller Sigurdsgade.

Alternativt er nærmeste Metro Skjolds Plads, nærmeste S-togsstation Bispebjerg, ligesom følgende busruter er inden for alm. gåafstand: 6A, 12, 14 og 18.

Har du spørgsmål, er du meget velkommen til at kontakte os på telefon: 3583 1826.